Contact

Civility
Incidenteel nieuws ontvangen?
Contact Melchior Interieur

Amstelveen

Wilt u meer informatie over een product of ons advies?
Klik op onderstaande knop en maak een afspraak met ons.

Woonwinkel Uithoorn

Openingstijden

Maandag Gesloten
Dinsdag 10:00 - 18:00
Woensdag 10:00 - 18:00
Donderdag 10:00 - 18:00
Vrijdag 10:00 - 18:00
Zaterdag 10:00 - 17:00
Zondag 13:00 - 17:00

 

 

Den Bosch

Wilt u meer informatie over een product of ons advies?
Klik op onderstaande knop en maak een afspraak met ons.

Woonwinkel Den Bosch

Openingstijden

Maandag Gesloten
Dinsdag 10:00 - 18:00
Woensdag 10:00 - 18:00
Donderdag 10:00 - 18:00
Vrijdag 10:00 - 18:00
Zaterdag 10:00 - 17:00
Zondag 13:00 - 17:00

 

De showroom in Den Bosch is zaterdag 9, zondag 10 februari en dinsdag 13 Februari gesloten ivm carnaval.

Den Haag

Wilt u meer informatie over een product of ons advies?
Klik op onderstaande knop en maak een afspraak met ons.

Woonwinkel Den Haag

Openingstijden

Maandag Gesloten
Dinsdag 10:00 - 18:00
Woensdag 10:00 - 18:00
Donderdag 10:00 - 18:00
Vrijdag 10:00 - 18:00
Zaterdag 10:00 - 17:00
Zondag 13:00 - 17:00

 

Bezorging

Wilt u meer informatie over een product of ons advies?
Klik op onderstaande knop en maak een afspraak met ons.

Huisman Home Delivery

Onze logistiek partner, Huisman Home Delivery, verzorgt de levering van je bestelde meubelen. Zetten alles op de juiste plek, pakken het uit. Plakken eventueel vilt onder de poten en nemen vervolgens al het verpakkingsmateriaal weer mee. Zoals het hoort.

 

Afhalen (gratis)

Mocht je het liever af komen halen, kan dat natuurlijk ook. Neem van te voren contact op met onze transporteur zodat de dag en tijd kan worden gepland. In het logistiek centrum in Druten helpen we je tevens even met inladen. Lekker makkelijk & scheelt weer geld!

 

Bezorging 

Al onze meubelen zijn geprijsd exclusief bezorgkosten. Deze kosten worden automatisch berekend op basis van het volume van de order en afstand van het leveradres. Levering via de trap maximaal 3 hoog. Wanneer de levering niet op de normale manier binnendoor (naar boven) past, dient dit bij het bestellen van het meubel te worden aangegeven. Voor levering buitenom of het eventueel opnieuw moeten aanleveren worden extra kosten in rekening gebracht. 

 

Levertijd

Voor vragen met betrekking tot de levertijd verzoeken we een mail te sturen naar de winkel waar de meubelen zijn besteld. Het is helaas niet mogelijk om tussentijds een exactere leverweek te krijgen dan de datum die bij het bestellen is aangegeven. Dit najaar is het ontzettend druk, hierdoor heeft onze transporteur meer tijd nodig dan normaal om alle bestellingen uit te leveren. 

 

Overige vragen

Voor overige vragen met betrekking tot het transport, graag direct contact opnemen met onze transporteur Huisman Home Delivery: [email protected] of 0487-510340. 

Melchior Interieur probeert je altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn, zeker in geval van service. Is er iets niet in orde, dan verzoeken wij je een keuze te maken uit onderstaande opties en wij gaan ermee aan de slag. Houd alsjeblieft rekening met een reactietijd van 3 werkdagen.

CBW garantie

Dit is onze standaard 2 jaar garantie die voor alle meubelen geldt. De volledige garantievoorwaarden vind je hier.

Aanmelden service

All-in-House

Extra garantie van 5 jaar, aangeschaft bij aankoop, voor gestoffeerde meubelen. De All-in-House brochure vind je hier.

Aanmelden service

Klacht indienen

Zoals vermeld op order.
Adres
Klacht is ontstaan

Service Melchior Interieur

Welkom bij Melchior Interieur

 

We kijken er enorm naar uit je in de showroom te mogen ontvangen. Niets is fijner dan alles in het echt te kunnen zien, voelen en testen. Het is tijd om inspiratie op te doen en je ideeën te vertalen naar een waanzinnig nieuw interieur. Melchior Interieur kan hierbij helpen, door samen te kijken naar de mogelijkheden en je te voorzien van goed advies. Wandel lekker binnen of plan een afspraak in met een van onze adviseurs.

Je bent van harte welkom!